Temeljem čl. 6. Ugovora o međusobnim pravima i obavezama između Grada Lepoglave i TKIC d.o.o. od 24. travnja 2009. godine, Odluke Gradonačelnika Grada Lepoglave o povjeravanju poslova organizacije manifestacije „22. Međunarodni čipkarski festival 2018.“ TKIC-u d.o.o. (Klasa: 610-02/18-01/3, Urbroj: 2186/016-01-18-1 od 04.04. 2018. te Odluke o raspisivanju Javnog poziva za postavljanje luna parka na manifestaciji 22. Međunarodni čipkarski festival 2018. br. 94 od 20.08.2018., Uprava TKIC d.o.o. Lepoglava, Hrvatskih pavlina 7, 42 250 Lepoglava, (dalje u tekstu: Organizator) raspisuje
JAVNI POZIV br. 9/2018
za davanje u zakup javne površine za postavljanje luna parka za vrijeme održavanja 22. Međunarodnog čipkarskog festivala 2018.
I.PREDMET
Predmet Javnog poziva je davanje u zakup javnih površina u svrhu postavljanja sadržaja i organizacije zabavnog parka (luna parka) za vrijeme održavanja 22. Međunarodnog čipkarskog festivala od 14. do 16. rujna 2018.
II.LOKACIJA
Javna površina čkbr. 2600 i 2601 k.o. Lepoglava kod izgrađenog pješačkog prijelaza preko željezničke pruge, uz Varaždinsku ulicu u Lepoglavi.
III. CIJENA
Početni iznos zakupnine iznosi 3.000,00 kn bez PDV-a (slovima: tritisuće kuna).
IV.OPĆE ODREDBE
- Ponuditelji mogu biti sve fizičke i pravne osobe koje su registrirane i ispunjavaju zakonom propisane uvjete za obavljanje ponuđene djelatnosti.
- Na predmetnoj zakupljenoj javnoj površini moguće je obavljati djelatnost u skladu s namjenom utvrđenom u točci I. ovog javnog poziva. Ukoliko zakupac koristi javnu površinu suprotno namjeni dozvoljenoj ugovorom o zakupu koji će se temeljiti na uvjetima iz ovog Javnog poziva, ugovor o zakupu će se otkazati.
- Najpovoljniji ponuditelj s kojim se sklopi ugovor o zakupu javne površine dužan je nabaviti potrebne dozvole i suglasnosti od nadležnih tijela, poštivati higijensko-tehničke uvjete te održavati čistoću zakupljenog zemljišta.
- Zakupac ne smije zakupljenu javnu površinu davati u podzakup, te reklamirati djelatnosti drugih osoba.
- Ukoliko se nekoliko tvrtki udruženo natječe, potrebno je dostaviti presliku ugovora o međusobnoj suradnji.
- Zakupnik se obvezuje da će na ugovorenom prostoru postaviti zabavne objekte zabavne namjene za koje ima potrebne dokumente (ateste) o tehničkoj ispravnosti i pogodnosti za masovnu upotrebu, te da će postaviti upozorenja o opasnosti prilikom korištenja.
V.DOKUMENTACIJA
- Pisana ponuda (treba sadržavati: ime i prezime, odnosno naziv Ponuditelja s naznakom prebivališta, odnosno sjedišta, OIB za fizičke i pravne osobe te visinu ponuđene cijene).
- Izvadak iz sudskog registra ili drugog odgovarajućeg registra, ne stariji od 30 dana računajući od dana objave ovog Javnog poziva.
- Sadržaj djelatnosti-popis elemenata zabavnog parka.
- Ovjerenu izjavu odgovorne osobe natjecatelja – ponuđača i odgovarajući atest o tehničkoj ispravnosti svih elemenata zabavnog parka (vozila, kuće, vrtilice i drugo).
- Presliku ugovora o međusobnoj suradnji ukoliko se nekoliko tvrtki udruženo natječe.
- Ponuditelji mogu priložiti brošure i prospekte i druge dokumente koji utvrđuju njihov identitet koji oni smatraju bitnim.
- Potvrda o nepostojanju duga prema državi od strane Porezne uprave, ne starija od 30 dana računajući od dana objave ovog Javnog poziva.
VI.ROK ZA DOSTAVU PONUDU
- Rok za dostavu pisanih ponuda je 8 (osam) dana od dana objave Javnog poziva na web stranici TKIC-a d.o.o. www. tkic.hr i na web stranici Čipkarskog festivala dana www.cipkarski-festival.com i na oglasnoj ploči TKIC-a d.o.o.
VII. OCJENJIVANJE PONUDA
Pristigle ponude ocjenjivat će tročlano povjerenstvo koje je odredila Uprava TKIC-a d.o.o. svojom Odlukom. Povjerenstvo će se sastati u roku od 5 dana od isteka roka za dostavu ponuda te će provesti pregled dokumentacije i ocjenjivanje ponuda.
Nepravodobne i nepotpune ponude neće se razmatrati.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona koja uz zadovoljavanje svih uvjeta iz Javnog poziva sadrži najveći iznos ponude. U slučaju da dva ili više Ponuditelja ponude isti iznos, usmenim će se nadmetanjem između njih utvrditi najpovoljnija ponuda.
Povjerenstvo za provedbu Javnog poziva utvrđuje najpovoljniju ponudu te predlaže Upravi Odluku o davanju u zakup te sklapanje Ugovora o zakupu.
Pojedinosti vezane za korištenje prostora definirat će se ugovorom. Odabrani Ponuditelj dužan je najkasnije u roku od 10 dana od okončanja Javnog poziva sklopiti ugovor s tvrtkom TKIC d.o.o., u protivnom će se smatrati da odustaje od sklapanja Ugovora.
Ukoliko na ovaj Javni poziv ne bude iskazan interes ili s najpovoljnijim Ponuditeljem nije sklopljen ugovor u navedenom roku, TKIC d.o.o. ima pravo prostor koji je predmet ovog Javnog poziva dodijeliti neposrednom pogodbom, a pod uvjetima definiranim ovim Javnim pozivom.
Svi Ponuditelji će o Odluci o odabiru biti obaviješteni pismeno ili putem e-maila, najkasnije 3 dana od dana donošenja odluke Povjerenstva.
VIII. PODNOŠENJE PONUDA
Ponude se dostavljaju:
- poštom na adresu: TKIC d.o.o., Hrvatskih pavlina 7, 42 250 Lepoglava
- osobno u TKIC d.o.o., Povjerenstvu za provedbu Javnog poziva u svrhu postavljanja luna parka za vrijeme održavanja manifestacije 22. Međunarodni čipkarski festival (Lepoglava, 14.-16. 09. 2018.).
U zatvorenoj omotnici s napomenom: „Za Javni poziv za zakup javne površine za postavljanje luna parka na manifestaciji 22. Međunarodni čipkarski festival (Lepoglava, 14.-16.09.2018.) – ne otvaraj.
IX.NAPOMENE
- Ponude se podnose zasebno za svaku lokaciju, a ukoliko se jedan ponuditelj natječe za obje lokacije koje su predmet natječaja, dužan je za svaku dati odvojenu ponudu te uplatiti jamčevinu za svaku lokaciju
- U cijenu nije uračunata potrošnja struje te dobava i priključak kabela za napajanje do razvodnog ormarića zakupljenog prostora, koje zakupnik ugovara s HEP-om.
- Ponuditelj je dužan u dokumentaciji dostaviti popis svih zabavnih sprava koje nudi u ponudi te je dužan ishoditi prijavnice instalacije i ATEST razvodnog ormarića
- Održavanje čistoće zakupljenog prostora snosi zakupnik, koji je dužan vratiti zakupljenu površinu u prvotno stanje i sanirati eventualnu štetu
- Po završetku manifestacije zakupnik se obvezuje demontirati opremu i očistiti prostor u roku od 3 radna dana
- Zakupnik je dužan osigurati luna-park te je odgovoran za slučaj nezgode zbog neispravnosti sprava zabavnog parka ili rada istog, kao i za materijalnu sigurnost inventara i dobara luna-parka
- Na prostoru zabavnog parka dozvoljeno je obavljanje registrirane djelatnosti zabavnog parka na zabavnim spravama iz ponude, bez pružanja ugostiteljskih usluga tj. pripreme i usluživanja hrane i pića
- Zakupljena javne površina ne može se dati u podzakup niti pravo zakupa prenositi na druge osobe.
Za dodatne upite možete se obratiti na broj telefona 042/494-308 ili e-mail natalija@tkic.hr.
Lepoglava, 21.08.2018.
Uprava
Damjan Županić